۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۵۸۷۶۰
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان خبر داد؛

تدریس جهادی ۶۰ دانشجو معلم در مناطق محروم لرستان   

تدریس جهادی ۶۰ دانشجو معلم در مناطق محروم لرستان 

 
حقی به تدریس جهادی ۶۰ دانشجو معلم در مناطق محروم لرستان اشاره کرد و گفت: با وجود چنین دانشجو معلمانی باید گفت که آینده نظام آموزشی ما روشن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احمد حقی در مراسم تجلیل از جهاد گران پنجشنبه‌های جهادی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان لرستان، ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت که جهادی عمل کردند و سالروز رحلت امام راحل، بزرگ مرد عرصه جهاد و خدمت مجاهدی که حاضر بود به تنهایی بار سنگین تغییر و تحول و انقلاب را بر دوش بکشاند و همچنین یارانی که با خون سرخ و جان شیرینشان او را یاری کردند، اظهارداشت: باید قدرشناس و قدردان دانشجو معلمانی باشیم در طرح پنج‌شنبه‌های جهادی به مناطق محروم و عشایری می‌رفتند و به صورت رایگان دانش آموزان را آموزش می‌دادند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان افزود: دانشجو معلمان ما با انجام این فعالیت جهادی کار بنیادین و اساسی انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ نفر از دانشجو معلمان ما به صورت مستقیم در این طرح حضور یافتند، گفت: در برخی از مناطق محروم از حضور معلمان محروم هستند و این بخش عمده ای از محرومیت است.

دکتر حقی با اشاره به اینکه متاسفانه علی رقم تلاش ها برای تحقق عدالت آموزشی اما همچنان در بخش‌هایی محروم هستیم و شرایط آموزشی به صورت یکسان وجود ندارد، گفت: نیاز است به صورت غیرمستمر به مناطق محروم کمک کرد.

وی ادامه داد: مناطق محروم و عشایری ما معلمانی دارند که در کارنامه خود نخبگانی پرورش دادند که امروز می توان به آنها افتخار کرد.

حقی در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه دانشجو معلمین ما تحصیل است، خاطرنشان کرد: اما در کنار تحصیل، کار تدریس را به عنوان یک کار جهادی در زمان و وقت آزاد خود شروع کردند و باید گفت که آینده نظام ما با وجود چنین دانشجو معلمانی روشن است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان تصریح کرد: دلیل ما برای حضور والدین دانشجو معلمان در این نشست نیز قدرشناسی از تربیت چنین فرزندانی و همچنین حمایت از آنان در انجام این فعالیت جهادی است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات